11 Ocak 2011 Salı

15.kk-Yazarların mastürbasyonu

yok be oglum. Ben hic gelmeyeyim simdi. Bir kac gundur bana naz eder,simitlerden para almiyor musum da, ona bu davranisimla ne demek istiyormusum..

Deli kiz! Hem ac-tok oyle gezer hem de gururdan yanina yaklasilmaz.

gulumsedim
neden bilmem yanimda gelmesini o anda istemedigimi fark ettim
kiza yaklasiyordum
arkasini donmus' banka oturmus oylece denizi izliyordu
boynunda inceden yesil bir atki,basinda siyah orme bir bere. Dalgalanan kumral küt saclarinin kiviriciklari arasina sakladigi gecmisi. Etraf buram buram aci ve ani kokuyordu.
Yaklastim
Bankin sagina dogru iyiden iyiye sokuldum
Yuzunu kaldirdi
o anda
gecenin zifiri karanliginda bile beni kendine yonelten yesil belki de en koyu yesil gozleriyle merakli ama korkusuzca bakti. Bakisina cevap vermeden yanina oturdum.
gulumsemesini goruyor gibiydim
elimi uzatsam sanki dokunacaktim icindeki o guzel ve saf cocuga

saflik ve yazarlar
mukemmel ikililer degil mi dedim o anda.
Sesim oldugundan garip hatta belki olgun bir erkeginki gibi cikmisti
tok
kendine guven dolu
halbuki ben olgun sayilmam
kendime de guvenim pek iyi degildir
kendi ic dunyamda o yana bu yana dolanir durururum
ama bir kere farkli baslamistim konusmaya
sanki romanimda yazar gibi
sanki
sanki ben degilmisim ama bana en cok yakin o yazar zuppesi halimmisim gibi

tam o sirada
ben bu dusuncelerin icinde bogulmusken
cevap verdi bana:

bence yazarlar
en talihsiz ve yalniz insanlar
yaptiklari icraat tek basina
zevksiz ve kimsesiz bir dunyalari var aslinda
alkislayanlari yok,izleyenleri yok, dinleyenleri yok
zifiri bir yalnizlik
bir tek kalem sesi.
yazik!
masturbasyon yapmak gibi bir sey onlari isleri
gercekten kopuklar

oyle kendi kendilerine takiliyorlar
inlemeleri bile acikli
halbuki
yasam en az iki kisiden var olur
bir iliski sonunda ter kokusu duymak. iyiydi diyebilmek. sarilip uyuyabilmek ya da defolup gitmek yoktur onlarin dunyasinda
saf ve yazarlik diyorsun ya
haklisin
dunyanin en saf insanlari onlar
acizliklikleri ve yalanlarinda boguluyorlar
ve farkinda bile degiller
saflar
cunku
onlari suclayamayiz


dayanmadim
son kelimelere gelmeden
cunku der demez
kahkahayi bastim


sen dedim.sen hic sevistin mi
ama gercekten? kanira kanira

sasirdi.Beklemiyordu boyle bir soru.
Suratindaki o hafif zafer kazanmis ve seni taniyorum ifadeleri gitti
dudaklarini buzdu
ilk defa
en basindan beri
bana dondu
ciddiyeti kaslarini kiristirmis
kalbinin sessizligi kirilmis bir halde
o hayatimi degistiren cumleyi soyledi:

hadi o zaman
gidelim ve
ilk sen becer beni!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder