24 Aralık 2010 Cuma

13.kk-SEn hiç roman kahramanı ile tanışan bir yazar gördün mü?

ne anlatayım ki Niyazi Abi?

gözlerime baksana,
yorgunlar değil mi?

Halbuki sigarayı bırakalı aylar oldu,
içkiyi bile tek tük içiyorum.
Bağımlılıklarımdan kurtuldum, damarlarımda uyuşturucu şeyler akmıyor artık
Gülümsemem bile gevşek ,
yanaklarımdaki o çizgiler de yok oldu.
Gergin, kızgın durmuyorum hayata karşı.

Ama bir bilsen damarlarımda neler akıyor
nasıl özlem doldum zaman geçtikçe o kıza karşı
SAhi,
sana turuncu kızı anlattım mı Niyazi Abi?

Anlatmadım mı.
Anlatmam tabi doğru ya,
sevdim mi anlatmam ki ben.
Yumuşak ruhlara dokunmaya kıyamadığım gibi
kaçtığım gibi
yalan söylediğim gibi

Hem Niyazi Abi
tanıdım aslında ben onu gizli gizli.
gidip gelirken işine
izledim hep.
onu kendisinden fazla gördü gözlerim.
ama
onun Gözleri görmedi beni hiç


Yo, hayır uzaktan sevmiyorum
Aşık da değilim
O benim roman kahramanım
SEn hiç roman kahramanı ile tanışan bir yazar gördün mü?
ben tanıştım işte abi!
Nasıl bir duygu bu anlayamazsın
Ruhunun sevdiğinin karşısında soyunması gibi,
yüzyıllardır beklediği sevgilinle öpüşmek gibi,
mürekkebi bitmiş yazarın yeni şişesi gbi.

Ben şanslıyım abi
yarattığım karakterimle tanıştım
konuştum
sevdim onu
saçının rengini, gözlerinin anlamını, ruhunun kıvrımlarını..

Abi,
sen de tanırsan seversin onu
harbi kızdır!

ve ne yalan söyleyeyim,
bu esrayı görünce
aklıma turuncu saçlı kız geldi.
sahilde,tek başına,güçlü, umutsuz ama mutlu


neyse abi
boşver

hadi gel
ben bu kızla konuşmak istiyorum

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder